گروه آموزشی پژوهشی IT NET

فناوری اطلاعات - آموزش - مقالات - پروژه - دانشگاه - دانشجو - کامپیوتر

گروه آموزشی پژوهشی IT NET

فناوری اطلاعات - آموزش - مقالات - پروژه - دانشگاه - دانشجو - کامپیوتر

سلام دوستان

بدلیل مشکلاتی که فعلا دارم از جواب دادن به هیچ گونه سئوال و یا درخواست معذورم لطفا نظرات خود را درصورت تمایل به ادامه این وب بدهید من در اولین فرصت سعی میکنم به کار خودم ادامه بدهم .

خبر :

ویندوز ویستای شرکت مایکروسافت که نسخه آزمایشی اون رو بر روی دی وی دی  پخش شده و می توانید تهیه کنید  رو من چند هفته ای هست نصب کردم و در حال تست کردن اون هستم اما متاسفانه شرکت مایکروسافت با این همه تعریفی که از این سیستم عامل خود کرد اما همچنان شاهد ضعف امنیتی در این سیستم هستیم   ..... شما هم می توانید تست کنید و نظرات خودتون رو درباره این سیستم بدهید   متشکرم                              علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد